sobota, 3 stycznia 2009

Natalia


Mam na imię Natalia.
Uczęszczam do Gimnazjum Publicznego Zespołu Szkół Sportowych w Rewalu.
Chodzę do IIIb, jest to euro-klasa (z rozszerzonym nauczaniem języka niemieckiego).
Zamieszkuje w Gminie Rewal rozciągającej się na długości wybrzeża bałtyckiego.
Bardzo lubię czytać mam wiele ulubionych książek, lecz myślę że najbardziej utkwiła mi w pamięci książka autorstwa Lauren Brooke „Heartland” cz.2 „Po burzy”.
Interesuję się muzyką, sportem, literaturą, przyrodą, fotografiką oraz malarstwem. Kocham zwierzęta lubię się nimi zajmować i im pomagać.
Mój tygodniowy plan jest bardzo napięty, mam wiele zajęć pozalekcyjnych: klub młodego europejczyka, siatkówka, basen, kółko chemiczne.
Uważam, że dobrze sobie radzę w językach obcych (angielski, niemiecki) oraz naukach biologicznych.
Z komputera korzystam w porównaniu do moich rówieśników stosunkowo rzadko, aczkolwiek zdarza się ze szukam w Internecie jakiś informacji, ciekawostek lub słucham muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz