piątek, 2 stycznia 2009

Basia


Mam na imię Basia. Chodzę do drugiej klasy gimnazjum w Zespole Szkół Sportowych w Rewalu. Jestem w klasie o profilu Euro, czyli mam siedem lekcji języka niemieckiego tygodniowo, pomimo to moimi ulubionymi przedmiotami są biologia i chemia. Uwielbiam eksperymenty, doświadczenia biologiczne i chemiczne, dlatego też bardzo mi zależało na tym projekcie. Mam swoje ulubione, ukochane książki które mi jeszcze zostały z dzieciństwa np. : “Baśnie” CH. Andersena, Kubuś Puchatek, “ Opowieści z Narni”, i również książki Małgorzaty Musierowicz.
Myślę że jestem dobra z biologii i z chemii, uczenie się do tych przedmiotów sprawia mi przyjemność, często w Internecie wyszukuje jakieś dodatkowe informacje do tematu lub uczę się z płyty dołączonej




.: To jest moja ukochana króliczka Zuzia, ma dopiero 3 miesiące :..







Mam wiele zajęć i pasji, począwszy od sportu a skończywszy na tworzeniu biżuterii. Gdy nie mam ochoty wychodzić z domu to zajmuję się biżuterią lub zabawą z króliczkiem, ( ewentualnie mogę jeszcze odrobić lekcje). Kiedyś bardzo dużo rysowałam i malowałam, teraz mam trochę mniej czasu, ale w sobotę staram się coś narysować. Zazwyczaj wzoruję się na czymś, łatwiej jest patrzeć na coś i to namalować. Do szkoły noszę szkicownik w którym rysuję jakieś śmieszne ilustracje z książki lub to co mi w danej chwili wpadnie do głowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz