piątek, 2 stycznia 2009

Kasia


Hej, nazywam się Kasia. Chodzę do gimnazjum o profilu językowym w Rewalu. Aktualnie jestem w drugiej klasie. Przyłączyłam się do projektu razem z moimi dwiema koleżankami z klasy- Basią i Natalią. Dołączyłam do projektu, ponieważ moim ulubionym przedmiotem jest biologia. Jednak naprawdę dobra jestem z matematyki i fizyki.Moją największą pasją jest kitesurfing- sport wodny dopiero rozwijający się w Polsce. Polega on na zgraniu ze sobą deski oraz latawca. Pływam razem z moim tatą, bratem oraz znajomymi. Lubię również czytać oraz korzystać z komputera. Książką(a właściwie serią ksiąg), która wywarła na mnie największe wrażenie jest Harry Potter. Książka ta spodobała mi się najbardziej ,ponieważ rozwija wyobraźnię oraz niesamowicie wciąga. Komputera używam głównie w celach rozrywkowych ,żadziej aby zdobyć informacje potrzebne na lekcje.







http://www.kite.net.pl/2008/08/05/fimik-ze-stajni-chillistudiopl/ -Początki naszych kite'ciarskich wypraw(ja z biała pomarańczowym latawcem xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz